Gematigd enthousiasme van collega’s

Vandaag hebben we toch een doel(tje) bereikt: enkele collega’s willen verder geïnstrueerd worden in het gebruik van WordPress. Dus Koos en ik gaan een extra sessie organiseren, waarin we enkele collega’s lid zullen maken van dit weblog. Hierbij de gebruikte presentatie (openbaar op Slideshare):

2 gedachtes over “Gematigd enthousiasme van collega’s

  1. Ik werd verzocht te experimenteren op deze site. En dat doe ik graag omdat ik de presentatie over andere (meer lichtvoetige) manieren van publiceren inspirerend vond.
    Er is een Chinees spreekwoord dat zegt dat het meer energie kost alle stenen te tellen die je moet gaan oprapen dan maar gelijk te beginnen met de eerste steen. Eigenlijk gaat het moneteel ook zo met publiceren. We beginnen er niet aan omdat we opzien tegen al het werk. Ik vind dit een prima manier om maar gewoon te beginnen het het door elkaar te laten aanvullen en valideren. Wellicht gaat er zo iets heel moois groeien.

  2. Mooi! Inderdaad, gewoon beginnen. We gaan dinsdag verder, we kunnen dan in ieder geval wat artikelen gaan posten ;)) (wel even afspreken wie wanneer post, anders wordt deze blog misschien alweer te vol?)

Geef een reactie

